Friday, April 22, 2011

Budak sekolah...

Terasa seperti ingin menulis lagi (penat kot buat report yang tak mau siap nie). Hari ni seperti biasa la, bangun pagi2, terus start buat report, then after solat jumaat, sambung buat lagi kat GPCL E0 KOE. On the way balik ke mahalah (jalan kaki jer pon), ternampak la budak sekolah yang tengah main bola sepak kat padang Ali tue. Then, aku terkenang balik akan zaman ku belajar di matrik UIA PJ. Budak2 yang main bola kat padang tue mengingatkan aku kembali akan zaman kami bdk2 matrik mahalah UKC 2 selalu berebut-rebut padang ngan anak2 lecturer/staff yang keje kat matrik UIA ni. Yela, padang kat matrik tue pon bukan nye besar sangat, dah tue, ada 1 padang je kot kat situ.Pas je solat asar, dalam 5 stgh gitu, dah ada dah bdk trun main bola kat situ. Yang main nye bkn student matrik, tapi bdk2 sekolah. Tempat dorang main tue pulak, adalah spot utama tempat kitorang slalu main (kat tepi UKC 2). Hmmm, then bler kitorang dah trun nak main bola, mula ar bdk2 cam x puas hati, dorang cakap "ape nie, kitorang sampai dulu". Tapi kitorang wat dont know je.. ha ha, kesian tol dorang. Aku x wat pape, aku follow je.

Ingat lagi, dlu2, masa ptg2 kat matrik, slalu main bola ngan bdk2 UKC 2, acai, loqman, padin, eb, rem, caon, zaki, doktor faisal, mok, yemen, nuek, err... sape lagi ek, x ingat dah aku. dah lame dah kot, x ingat dah. Mian petang2 sampai masuk magrib, n kadang2 ada wat friendly lawan mane2 team yang ada kat matrik dlu.

Hmmm, pejam celik pejam celik, aku dah nak habis dah belajar kat UIA gombak nie, begitu cepat masa berlalu

ok2, mari sambung buat repot... huh...

0 comments:

Post a Comment