Thursday, April 14, 2011

1 jer lagi

Alhamdulillah, exam biomaterials baru je abis, so tinggal 1 je paper esok. Paper last skali sepanjang dok kat UIA tercinta ni. So, pas exam sok, maka secara rasmi nye, tamat lah sesi peperiksaan utk diriku, Insyallah harap2 x de la yang sangkut So, cmne exam td, ho ho, ok la bagi aku, exam kali ni x mungkin sedikit mencabar, tapi, dah lepas dah pon, wat pe dok nak pikir2 lagi. Look forward sudah.

Esok last paper, paper EOP, apakah yang ingin saya study EOP @ English for Occupational Purposes, kira subjek bahasa la kena ambil ni. Emmm, rase2 nya sok exam kluar cam ne nak wat proposal kot, ayat pasif & active etc. Kita tunggu jela esok. Seriousl, mood nak exam dah x de dah nie. Kna pulak ni antara exam terakhir yang masih berjalan kat UIA nie, most budak2 yang dah abis exam, ramai jer dah balik. So, time2 macam nie, UIA agak sedikit lengang la. Sonang sket den nak paking kereta. X payah ar nak berebut rebut tempat paking.

Emmm.. ok ar, ni jela 4 diz time. As-salam

p/s - rasenya, exam td, aku kluar 1st skali kot utk subj biomaterials, then, ada member cite td, as soon je aku kluar, ramai je plak yg dok follow. Aku dah agak dah, bdk2 ni tgu ada org wt jalan dlu... ceh.. huh

0 comments:

Post a Comment