Monday, January 10, 2011

Hectic Week

As the week progresses, as expected, more assignments n project need to be done. It has been a hectic week n Ive spent most of my time, outside of mahalah (it is quite rare 4 me thou).

Setiap hari sepanjang minngu lepas, aku balik mahalah bile time dah gelap. Keluar bilik kol 8 pagi, matahari pon x namapak lagi (coz last week asyik hujan je pagi2), balik bilik pon, ble matahari dah x de. Isnin ptg ada kuiz need to attend n thank you to CELPAD kerana set klas EOP jam 5 ptg till 7 every tue - thur. Wonders 4 how long aku x turun riadah ptg2 nie. Rabu lak ada discussion 4 EOP (once again, la la la la....)

Kecuali electroceramic, semua subjek diz week, lecturer pakat2 kasi assignment (TQ Dr Napi.. heh), mmg terbaik ar, kasi byk2 lak 2. EOP ni lak, kna wt proposal la, mcm2 tol, FYP pon sama. Skang nie ngan bz nk wt poster lak, x pasal2 mdm supervisor ku,telah mendaftar kn kami masuk IRIIE 2011 clik sini (IIUM Research, Invention & Innovation Exhibition 2011). Kitorang x de ar semangat nk masuk, tau2 jer, madam dh daftar kan kitorang masuk. Madam siap wt target nk menang medal lak, ha ha, mmg ambitious tol dia. Aku je cm x confidence ngan projek sendiri. Ni peringkat local je, peringkat universiti, kalau dpt menang medal, leh ar pegi national lak, then international (ni kata2 madam supervisor ku la) he he.

Yup, diz week gak, pengalaman br yg aku ceburi, he he, aku jd buisnessman.. ha ha, aku g la tolong member aku jaga gerai asam kat sebelah masjid UIA ni, he he, dapat la upah sket. Pengalaman baru menjadi ahli perniagaan. Really appereciate diz experience, learn susah senang deal ngan mcm2 ragam customer, especiaslly org forener. Byk pulak dia tanya, apa jenis buah lah asam ni, cmne rasa dia.. ades, byk la tanya. Aku ckp," u can taste it".. senang. Ble dh rase, ada 2 muke berubah2 ble dapat yg jenis asam masam or masin sgt2. He he, aku gelak je dlm hati tgk dorang.. HA HA HA HA




ok... time nk wt asement balik nie.. see ya

p/s time bz2 nie pon aku dapat gak time g main ping pong semalam... huh

0 comments:

Post a Comment