Sunday, December 19, 2010

Final Sem Insyallah

Hmmm... dh kat final sem aku ni. Ok la, kayuh perlahan2. Byk keje 2 bese ar, masakan aku masih cuti sem pon dok uia je. Ha ha, dtg wt fyp. Mase ni ar senang wt keje, x yah berebut2 lab ngan bdk2 lain. Ngat kan aku je pikir cmni, rupenya, sampai je UIA, ramai lg rupenye bdk2 material ada kat sini, tp mujur ar x berebut lab ngan dorang. Tp bro2 lab lak wat hal, leh lak ble aku ckp nk dtg gune lab, diorang leh lak kate 'hari ni.. eh silap, minggu ni saye cuti'. Ha ha, terpaksa ar aku set appointment hari lain. Tp kat sini, ada je bdk2 lain kat  Engin ni, cm bdk2 yg amk 3P, rupe nye kat UIA nie, mase cuti sem pon ramai org dtg ek (cm bdk taaruf). Ada je mcm2 program. Sampai2 je aku kat engin ni, tgk2 apesal byk sgt kete ni, mane la aku nk paking ni, Ish... leceh tol. Madam supervisor ku pon 1, dok sibuk tanye how ur progress, dia bg tau keje aku ni byk lagi, jgn wat lambat2... Ha ha, TQ la madam 4 ur concern.

1 week cm biasa ar, x byk keje. Diz sem amk subj2 killer ha ha. Biomaterial, Math 5, MOM, Project 2, Electroceramic n EOP (Math 5 ngan MOM - repeat, ish2x). xpe, cm aku ckp td, kayuh perlahan2, walaupon sgt perlahan. Technically eop x dpt lg, sebab add manual, org academic office soh tgu jawapan dia ari isnin depan (waktu add drop dh abs dh mase 2, lantak ar, asalkan aku dpt subjek ni)

n FYP ku juge proceed cm bese, tp diz week, x best wt fyp, mcm2 musibah menimpa. Hmmm, dugaan Allah la ni, sabar2.







ni la hasil kerja aku.. actually benda... Hu hu, pecah... down aku... yg garisan warna merah 2, sepatutnya aku potong kat situ, blom sempat aku bwk g potong, kaca ni dh terpotong sendiri da.. Down tol aku.. x pe ar, ni semua dugaan.. Ada hikmah semua nie.

p/s Bola sepak Piala AFF, Malaysia masuk final. Insyallah, ada rezeki aku nk pg stadium n dpt tgk Malaysia menang

0 comments:

Post a Comment