Tuesday, March 29, 2011

Sikit jer lagi...

Hmmm.... semuanya nampak seperti akan selesai tidak lama lagi. FYP, final exams n yang paling penting sekali... Life as undergrade students. Sikit jer lagi, nampak cam semua nye dah nak sampai kepenghujung. betul la seperti kata orang, setiap yang bermula, pasti akan berakhir. setiap yang hidup, pasti akan mati. Ada pertemuaan, ada juga perpisahan. hidup ini ibarat roda, kadang-kadang kita kat atas, ada kala juga kita kat bawah.

Bila difikiran semuala, macam2 yang dapat dipelajari sepanjang hidup bergelar mahasiswa ini. Belajar hidup berdikari (eh... dlu pon dah dok asrama). Belajar wat keje sengsorang n kumpulan. join mcm2 aktiviti n program. G rewang2 ngan member2 (dlu2 x de chance nk wat). Pendek kata, betul la mcm org ckp, life kat universiti la yang paling best sekali (ckp cm did tue dah abs blaja jer).

Selepas hampir 1 tahun berjuang hendak menyiapkan FYP ku ini. tugasan ini semakin hampir untuk diselesaikan, ntah kenape kah bagi most of final year student, final exam dah cam x penting sgt bler dok memikirkan tentang tugasan FYP yang masih belum selesai. sebaik sahaja tugasan fyp siap, br la senang hati nak buka buku n study. Insyallah, jika tiada aral melintang, FYP ku ini dapat disiapkan dalam minggu ini ( O Allah, please help me)

Ok2... sikit je lagi ni, kadang2, macam x nak benda2 ni semua berakhir pon ada. But this is life... hargailah ia pada setiap masa.

0 comments:

Post a Comment