Friday, March 18, 2011

MHI @ UIAM

Rancangan Malaysia Hari Ini (MHI) bersiaran secara langsung pagi tadi di Universiti terchinta Universiti Islam Antarabangsa Malaysia. aku yang di inform kan tentang perkara ini malam sebelumnya, tidak ambil peduli pon sangat sebenarnya. So biar kan aje la.coz aku tahu esok harinya aku ada banyak kerja lain yang hendak disiap kan. Terutamanya tugasan FYP ku ini yang alhamdulillah sudah pon masuk ke fasa terakhir, iaitu mendapatkan results.

Then, pagi td, selepas bersiap-siap hendak pegi kulliyah, terdetik la hati ini nak pergi la tengok sangat apa la yang ada sangat kat centre IIUM ni. dari jauh kulihat, segerombolan manusia menyerubungi khemash-khemah ditengah-tengah pusat centre UIA ini. Kusnagka, program rancangan MHI ini sudah habis, rupanya, ia masih bersiaran. So, aku pon, dengan selamba pergi ketengah-tengah kumpulan manusia yang sedang menonton personaliti TV3 itu dari dekat.

Then nampak la orang-orang yang selalu masuk tv tue.. yang aku kenal si Wardina ngan mak Cik Aisyah.. ho ho. then pengacara lagi 2 orang tue, x brape kenal sket. Tapi yang lelaki tu ex student uia rasanya. Coz dengar dia cakap td. Ho ho...

Tak dok lama sangat pon kat sana. coz kerja FYP ku sedang menunggu di corrosion lab.. hoho

 sister ni main balas-balas pantun ngan mak cik Aisyah


Wardina panggil budak-budak uia semua, cakap jangan lari.. hoho

nak abis dah nie


 berjaya menyelit sebelah ngan cameraman TV3.. hoho

p/s - td rasenya cam termasuk dalam tv la sket.. hampeh


0 comments:

Post a Comment