Wednesday, February 2, 2011

Maaf, entry bola lagi....

Hmmmm, nampaknye entry bola lagi menyinari kisah blog aku ini. Baru je pas abis tengok game Man U v Villa tadi. Team aku kalah, hmmm, adat ar kalah, tp Man U memang smart pon, Giggs memang terbaik ar. Agak down gak diz week, sabtu lepas pegi stadium Shah Alam tengok Selangor v Kelantan, kesudahannya, kalah jugak. Adoi ai, malang tol nasib. Tak pe, tak pe, season panjang lagi

Then, after abs tgk game Selangor, g la carik makan kat seksyen 11, huuu, dh lame aku x round2 Shah Alam, bring back those memories. Then, sambung tgk bola lg, Final Asia Cup, Jepun v Australia. Terbaik ar Nippon, Asia untuk Asia. Then round2 i-City sket. sampai dalam kol 4am, lampu byk dah padam dar. Next time kalo org tanye dh pg i-City, jwb ar dh. Ha ha, tp x de apa pon dtg ms 2. kereta aku siap leh bwk sampai atas lagi.
Kelihatan 2 org penyokong Selangor yang duduk termenung mengenang nasib pasukan kesayangan mereka


Cuti2 mid sem nie, apakah yang aku buat, ha ha, dok rumah main game n internet. Sedangkan sendiri tahu, semua midterm aku, ada after diz mid term break. Elok sangat la 2.Habis2 cuti sem je, dh ada paper biomaterials. Then the coming Saturday ada exam MOM, Sunday Math 5,Wen EOP. Then, electroceramic yang still x tahu ble. Agak2 sir Hanafi bler ar nk wt midterm electroceramic nie, nnt, x pasal2, masuk2 klas ke dia ckp, today kite wat mid term ek. Mampos aku.. ha ha


Nie pecal ayam yg aku makan every time after jumaat, x de kaitan pon ngan entry kali nie, sj je nk share. Contoh diet yg baik, ha ha

Ok la, nie aje diz time. nnt kt cite lagi ek.. ha ha

p/s dah lame x pg bowling.... jom2

0 comments:

Post a Comment